Generalforsamling 2018

Der mangler bestyrelseskandidater - Er det noget for dig?

Inden længe går vi ind i Februar og det betyder at vi også snart har generalforsamling i Lambda. I år falder den lørdag d. 24. februar kl. 15. Efter generalforsamlingen opfordrer vi til at dem der har lyst bliver på Lambda til fælles aftensmad (der bestilles udefra for egen regning), baren er også åben fra generalforsamlingen slutter til kl. 02.

Vi står i år med et par tommer pladser i bestyrelsen, hvor vi skal have valgt nogle nye kandidater. vores kasserer, Brian er blevet færdig med sin uddannelse og har med det samme fået job i Sønderjylland, hvorfor han flytter til Haderslev og ikke længere har mulighed for at være kasserer. Desuden er der fra sidste valg, en tom plads i bestyrelsen og Lasse Boel har valgt ikke at genopstille idet hans valgperiode slutter i år. Desuden er Sarah Baagøe Petersen, Jess Holmsland Lindholm og Jakob Daugaard Jepsen på valg.

Med andre ord, har vi altså behov for nye kræfter til flere af posterne i bestyrelsen. Derfor vil jeg bede dig overveje om du har lyst til at give et nap med i bestyrelsen for denne skønne forening. Det er et rigtig spændende arbejde hvor man har fuld indflydelse på hvilken retning foreningen skal. Hvis du har spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, er du velkommen til at kontakte mig på mk@lambda.dk.

Indkaldelse til Lambdas generalforsamling 2018

<<jun 2018>>